2016年4月6日星期三

No More nyretransplantation for diabetikere

Patient: Fru Josephine Itana
Alder: 52 år
Land: Papua Ny Guinea
Diagnose: Diabetisk nyresvigt
Lige i februar i år blev Itana vide af sin læge, at hendes nyrer ikke klarer sig godt, og diagnosticeret som diabetisk nyresvigt. Fra dette punkt til marts, blev hun blive forværret gradvist. Hun var ved at miste sin vægt fra 60 til 55kgs, åndenød, med for højt blodsukker og blodtryk. Medicin gives kun for at holde hende fra stærke smerter.
Lidelser fra dialyse
Taler af medicinsk behandling for hendes tilstand, Itana nævnes: "Jeg havde, jeg var på dialyse. Og jeg tror bortset fra den normale behandling, at jeg havde, jeg var den dialyse, skulle jeg sige, det er det vigtigste, fordi det virkelig vedrørende nyren, så dialyse var virkelig lider, da jeg tjente det, vil thru det. "
Kærlighed til kinesiske urter og forberede til Kina
Jeg gik gennem internettet og tilfældigvis fandt denne hospital i Kina i marts. Da jeg så de går gennem stamceller og kinesisk medicin, i min tankegang de behandler med urter og jeg elsker denne urter. Urter, der er foretaget i Amerika og er blevet sendt til mit land. Jeg købte dem i butikkerne. Da jeg så, at det var denne form for hospital, jeg var mere end parat til at komme her.
Stamcelle behandling-"Jeg har aldrig hørt om det i hele levetid"
Som nævnt af fru Josephine Itana mand: "når diagnosticeret med nyresvigt, har vi kun to muligheder: første er nyretransplantation, som var ved at blive afholdt i Malaya; anden mulighed var igen fra lokal praktiserende var at komme her. Stamcelle Jeg har aldrig hørt om det i hele mit liv, og dets fremskridt gør hjælpe en masse mennesker. Gennem min kone var i stand til at få adgang til internettet indsamlet alle de oplysninger, hvorfor vi kommer her. Faktisk min lokale praktiserende læge rådede os til at komme i stedet for at rejse til Malaya for transplantation af donator. "
Behandling i Kina
Itana, ledsaget af sin mor og mand, ankom til Shijiazhuang nyresygdom hospital, Kina den 9. marts. Hun modtog 2 behandlinger af navlestrengen stamcelle og mesenkymale stamcelle, Micro-kinesisk medicin Osmotherapy, blod rensning, hæmoperfusion, hæmofiltrering, 2 plasma udveksling.
Efter behandlinger:
"Jeg følte jeg var tilbage som en 16-årig person" - behandling efter stamceller
Forbedringer begyndt inden første dage af behandlingen. Hun ville ikke være afhængige af dialyse længere, der var den mest bemærkelsesværdige ekstraudstyr til patientens livskvalitet.

Itana finde ændringerne inspirerende: "Da jeg havde stamcelle behandling i sidste uge, jeg følte mig meget energisk og op til nu, følte jeg så stærk meget, meget bedre, end jeg først ankommer her. Jeg følte, jeg var tilbage som en 16-årig person mine er 52 år nu.Jeg am slags få en vis vægt på mit ansigt nu. Jeg tænker jeg får synet. "

没有评论:

发表评论

Full Name:

Gender:

Age:

Country:

Email:

Skype:

Whatsapp:

Viber:

Phone Number:

Message: